PODEU FER COMENTARIS...

COM POSAR COMENTARIS A LES ENTRADES DEL BLOG: -CLIQUEU ON POSA COMENTARIS (AL FINAL DE LES ENTRADES HI HA AQUESTA PARAULA), -ESCRIVIU EL COMENTARI,SI AL FINAL SIGNEU AMB EL VOSTRE NOM SABREM QUI HA FET EL COMENTARI. -ON POSA COMENTA COM A ....PODEU SELECCIONAR "ANÒNIM" -CLIQUEU PUBLICAR. -COPIEU LES LLETRES I XIFRES QUE US DEMANEN PER A QUE SURTI PUBLICAT EL COMENTARI

dilluns, 12 de maig del 2014

VISITA A L'EXPOSICIÓ "NI ES CREA NI ES DESTRUEIX": QUE ENS VAN EXPLICAR, QUÉ VAM VEURE

IDEES EXPOSICIÓ NI ES CREA NI ES DESTRUEIX

-ELS EQUIPATGES DE MÀ  QUE SIMBOLITZEN LES NOSTRES CÀRREGUES. ESCRIUEN EN QUE CONSISTEIX LA SEVA CÀRREGA PARTICULAR. FOTOS DE GENT CARREGADA. L’ESCRIT S’INSPIRA EN UNA FOTOGRAFIA. LES BOSSES I MALETES PENJADES D’UN FIL  SIMBOLITZEN  LES CÀRREGUES DE CADASCÚ.

-REFLEXIÓ SOBRE TREBALLADORS, LLOCS DE TREBALL I OBJECTES QUE FABRIQUEN. FOTOS DE TREBALLADORS EN EL SEU LLOC DE TREBALL I FOTOS DEL LLOC DE TREBALL SENSE ELS TREBALLADORS. CAIXES AMB  ELS RESIDUS DE CADA LLOC DE TREBALL (TRANSFIGURACIÓ POÈTICA DE LA FORÇA DEL TREBALL DE CADASCÚ). MANS DELS TREBALLADORS FETES AMB CERA I MIG DESTRUITS/DEFORMATS/ DESAPAREGUTS . HI HA TAMBÉ UN CONTENIDOR ON TAMBÉ HI HA RESIDUS D’AQUESTA FEINA: TROSSOS DE CERA.  

-REFLEXIÓ SOBRE LA DEMOCRÀCIA. LES DIFICULTATS DE CANVIAR UN SISTEMA EN QUE UNA FAMÍLIA S’HA ACOSTUMAT A VIURE.  OBRA TEATRAL “CONSELL FAMILIAR”

-EL PASSAT QUE HI HA EN ELS EDIFICIS. ES POSEN BAFARADES EN UN EDIFICI ANTIC (CAPELLA ABANDONADA DE SANT RAFAEL QUE FORMAVA PART DE L’HOSPITAL  PSIQUIÀTRIC DE LA SANTA CREU A NOU BARRIS). EXPLICA QUINES SERIEN LES HISTÒRIES I ELS SENTIMENTS QUE PODRIA TRANSMETRE AQUEST ESPAI. REFLEXIÓ SOBRE EL PAS DEL TEMPS I LA TRANSFORMACIÓ DE LA CIUTAT.  EL PASSAT CONTINUA PRESENT A TRAVÉS D’AQUEST EDIFICIS ANTICS.

-BIOLOOP: ES VAN CREAR CÀPSULES DE BIODIVERSITAT .  QUI HO DESITJA S’ENDU UN TROS DE NATURA A CASA O EL POT PORTAR A QUALSEVOL ESPAI URBÀ. (TRASLLADAR COLLSEROLA SIMBÒLICAMENT A LA RESTA DE BCN) (PROJECTE IDEAT PER L’INSTITUT JOAN BOSCÀ I EN EL QUE HEM COL.LABORAT ELS ALUMNES DE SEGON DE SECUNDÀRIA, PRE PQPI I PQPI  DE L’ESCOLA REL.

-FER LLETRES D’UNA PARAULA  AMB L’OMBRA DE COMPOSICIONS FETES AMB OBJECTES QUOTIDIANS  D’UNA ESCOLA (LA PARAULA COM UNA FORMA EN L’ESPAI I EL SEU POTENCIAL COMUNICADOR). TAMBÉ HI HA LA FOTO D’UNA  PARAULA FETA  AMB PERSONES (LIPDUP). ES CREEEN LES PARAULES ÍCAR I FRONTERA A PARTIR D’UNES POESIES TREBALLADES A L’INSTITUT. S’EXPLICA  LA HISTÒRIA D’ÍCAR . 

-ELS OBJECTES PERDEN LA FUNCIÓ QUAN ELS CANVIEM DE LLOC (LA CADIRA I LA TAULA PENJADES DEL SOSTRE) O EL CEL AL REVES I LA CADIRA I LA TAULA DEL DRET. L’HORITZO COM A SÍMBOL DE L’HORITZO VITAL DE CADASCÚ.

-LA INTERIORITZACIÓ DE LES NORMES. EXEMPLE: LES NORMES D’UN MUSEU. UN GRUP D’ALUMNES ENTREN MOLT POC A POC I EN SILENCI AL MUSEU I ES FILMA L’ENTRADA.
-ENCORPORITZAR ESPAIS: NOVES FORMES D’OCUPAR UN ESPAI. ES FILMA LES OCUPACIONS PER PART DELS ALUMNES DE DETERMINATS ESPAIS

-A PARTIR D’UNA POESIA SOBRE EL BOMBARDEIG DE BCN A LA GUERRA CIVIL (“HAN MORT UNS INFANTS”) ES MOSTRA LES HISTÒRIES QUE S’AMAGUEN DARRERA ELS OBJECTES. FOTOS DE MARQUES DE LES PALES AL FER EL TUNEL D’UN REFUGI DE LA GUERRA I EMPREMPTES DE DE LES BOMBES SOBRE BCN. TAMBÉ ES PREGUNTA ALS ALUMNES QUÉ S’EMPORTARIEN DE VALUÓS SI HAGUESSIN DE TRIAR UNS POCS OBJECTES PER ENDUR-SE A UN REFUGI. HI HA CAIXETES AMB OBJECTES COM A EXEMPLE. REFLEXIÓ SOBRE EL QUE ES CONSIDERA SIGINIFICATIU PER CADASCÚ PER RETENIR-HO EN EL TEMPS I NO OBLIDAR-HO.